Pinkkiä parvekkeelle

Olen onnellinen parvekkeen omistaja, ja mielestäni parvekkeella kuuluu aina olla jotain kukkivaa tai vihreää.

Kesän lähetessä parvekkeelle muuttaa kesäkukkia, minun parvekkeeni tapauksessa pelargonioita. Nyt löysin torilta aivan upean reheviä pinkkejä ja vaaleanpunaisia pelakuita. Kerrassaan hurmaavia!

Ostin lisäksi hopeaputouksen parvekepöydän ruukkuun. Se rönsyää siitä ihanasti parvekkeen metallipienojen välistä ja liehuu tuulenvireen mukana. Se kaipaisi vielä jonkun kesäkukkasen kaverikseen ruukkuun. Ja parveke muutaman yrtin.

Miltä teidän parvekkeenne tai pihanne näyttävät tänä keväänä?

2 vastausta artikkeliin “Pinkkiä parvekkeelle”

  1. Mun partsi on vallannut kuula-armeija. tarvis ehkä hakee sinne niitä viimevuotisia ”kesäkukkia” ja vaikka tomaattia. Kaiken muun mä listin tois lahjakkaasti siinä kesän edetessä… Onneksi mun kuulat on ees värikkäitä :D

Jätä kommentti