Vaikea tapaus

Älkää epäilkö, ettenkö rakastaisi reisitaskuhousujani, minun vain on ollut vaikea löytää niille sopivia yläosia. Olen täysin vakuuttunut, että omista valikoimistani löytyy vaikka kuinka monta passelia kaveria housuilleni, joten luulen, että olen vain jotenkin jumissa näiden pöksyjen kanssa. Ja koska koetan pukeutua vallitsevien sääolosuhteiden mukaan, olen turhautunut kerran jos toisenkin huomisen pukeutumishaasteiden kanssa.

Loskakeleissä olen turvautunut useimmiten Vagabondin Thelma-kiilakorkoihin, joita olen käyttänyt paljon niin kuluneena kuin edellisenä talvena. Kuminen kiila kestää kosteaa lunta ja suoranaista vettä nahkakiiloja paremmin. En nimittäin vieläkään omista niitä kaupunkikelpoisia kumppareita, mitä kiron lähes päivittäin.

Armeijanvihreä tykkää vaaleanharmaasta, valkoisesta ja punaisesta, ja näistä vaihtoehdoista ylle päätyi luonnonvalkoinen raitapaita, tällä kertaa neuleen muodossa. Asussa ei liene mitään kovin erikoista, mutta omalta se tuntuu.

neule | h&m
toppi alla | Cheap Monday
housut | Zara
kengät | Vagabond

Onko teillä koskaan vaikeuksia yhdistellä tiettyjä vaatekappaleita?

2 vastausta to “Vaikea tapaus”

  1. Julia Says:

    Sun reipastuttamana mä laitan huomenna korolliset kengät!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


