Tahtoo uudet pokat

Hankin uudet silmälasit kahden vuoden välein, ja tämä on se vuosi, jolloin pokat pistetään uusiksi.

Viime syksynä blogipikkujouluissa tulin kokeilleeksi Elsan mustia muovisankaisia silmälaseja, joiden linssit ovat omia rillejäni isommat, ja rakastuin välittömästi. Näin pienellä pärställä ja matalalla nenänvarrella useimmiten vain pienikokoiset pokat istuvat naamalle, sillä vähääkään isommat ottavat herkästi poskiin kiinni tai ovat yksiselitteisesti koomisen näköiset. Elsan rillit näyttivät kuitenkin siltä kuin ne olisivat keikkuneet nenälläni pidempäänkin, jonka johdosta olen onnistunut kehittämään itselleni hillittömän silmälasikuumeen. Tiedän jo tismalleen, millaiset uudet pokat haluan, mutta koetan sinnitellä lähemmäs kesää, kunnes lähden silmälasikaupoille.

Siihen asti rääkkään itseäni julkaisemalla kuvat, joista koko pakkomielle sai alkunsa.

silmälasit | Elsan

Haaveileeko joku muukin uusista silmälaseista?

9 vastausta to “Tahtoo uudet pokat”

  1. salka Says:

    Mun ei enää-onneksi-tarvitse haaveilla :D Isot pokat sopii sulle hyvin, nyt optikkoliikkeissä on hyvä tarjontakin niiden suhteen joten go for it, girl!

    • Vimps Says:

      salka, mä en ollut huomannutkaan, että olet hankkinut lasit – hienot, sopivat sulle hyvin! Mutta eiiii, mua ei saa nyt kannnustaa silmälasiostoksille!

  2. Heidi Says:

    Mä tarvisin uudet lasit, nykyiset on vuodelta 2008 ja hätävaraostos, kun entiset rakkauslasit menivät rikki. Huonompi homma tässä nyt on se, että nykyinen lasimuoti on niin isoa ja ”alaspäin valuvaa”, että ei oikein nappaa :(

    • Vimps Says:

      Heidi, on kyllä tosi ärsyttävää, jos tarjolla on vain tietyn tyyppisiä pokia. Mä voin lähtee sun kanssa makutuomariksi silmälasijahtiin, jos kiinnostaa; valikoimat vaihtelee kuitenkin eri ketjuissa, ja ketjujen ulkopuolisissa liikkeissä tietysti myös.

  3. -M Says:

    Minä hankin muutama viikko sitten uudet silmälasit. Valitsin isommat linssit kuin pitkään aikaan ja ne ovat lisäksi muodoltaan kulmikkaammat kuin koskaan aikaisemmin. Silti nämä sulautuvat paremmin naamaani kuin edelliset ja olen tyytyväinen. Sen verran minulle jäi silmälasikuumetta, että haluaisin vielä uudet aurinkolasit. Onko vinkkejä, missä on parhaat valikoimat vahvuuksilla olevista aurinkolaseista? -M

    • Vimps Says:

      M, onnea uusista pokista! Ne piristävät aina, ja itse asiassa tykkään käydä silmälasiostoksilla. En muuten tullut sanoneeksi, että pahan silmälasikuumeen lisäksi kärsin myös uusien aurinkolasien puutteesta… tietenkin.

      Helsingissä olen itse tykännyt eniten Forumissa sijaitsevasta Optikko Arvolasta. Arvola ei kuulu mihinkään ketjuun, mutta siellä on hyvä valikoima silmälaseja ja aurinkolaseja, ja sieltä olen hankkinut viimeiset kolmet silmälasini sekä aurinkolasit vahvuuksilla, ne Emporio Armanit. Aurinkolaseissakin oli hyvin valikoimaa. Ja palvelu on loistavaa!

      • -M Says:

        Kiitos vinkistä! Täytyykin käydä katsomassa Arvolasta aurinkolaseja. Enpäs edes tiennyt, että noita merkkiaurinkolasejakin saa vahvuuksilla, olen tähän asti ostanut ne ”kylkiäisinä” jolloin kehysvalikoima ei ole kovin kummoinen. -M

      • Vimps Says:

        M, kiva että saatoin auttaa! Mä olen aina kuvitellut, että merkkiaurinkolaiseihin saa vahvuudet, paitsi jos niiden linssit ovat kovin kuperat ja omissa silmissä kovasti miinusta. Ja siksi luulin, että juuri noihin Emporio Armaneihin ei saisi minun vahvuuksillani linssejä, mutta Arvolassa se onnistui. Voit uskoa, että olin onnellinen!

  4. Uusi tukka, uudet… « Says:

    […] Päivää parturivisiittiä aikaisemmin sain myös nenälleni ne pitkään haaveilemani uudet pokat. […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


