Ja lähetellään toisillemme pieniä paketteja

Keskiviikkona tuli viimein ilmoitus odotetun paketin saapumisesta, ja eilen kävelin sydän pamppaillen Siwaan, mutta ei, ei ollut minun pakettini lähi-Siwassa vaan puolen kilometrin päässä ”ylä-Siwassa”. Kassa ei osannut sanoa, missä ”ylä-Siwa” tarkalleen ottaen on. No, onneksi minä tiesin, ja pakettikin löytyi.

Dilleä paketti kiinnosti luonnollisesti jälleen kerran. Poika tarkastaa systemaattisesti kaikki kotiin kannetut nyssäkät ja paketit ja rakastaa osallistua niiden sisältöjen tutkimiseen. En hennonnut heittää pahvilaatikkoakaan saman tien pois, kun toinen tykkää siinä leikkiä.

Kuvaan paketin sisällön, heti kun olen kotona valoisaan aikaan, mutta sen voin jo sanoa, että olen rakastunut. Jälleen.


Mutta mitä te arvelette paketin sisältävän?

6 vastausta to “Ja lähetellään toisillemme pieniä paketteja”

  1. Nina Says:

    Heh, mulle on kans tullut paketteja joistä juuri tänä aamuna postailin. Hauska sattuma! :) Ja arvaus, oliskohan paketissa jotkut kengät?? ;)

  2. hanska Says:

    jotenkin kuulostaa kiilakoroilta :)

  3. Murkinamasu Says:

    Olisiko tuossa paketissa ne ihanat kiilakorkokengät? Varrella vai lyhyenä? :)

    • Vimps Says:

      Murkinamasu, mun pitää tehdä paketin sisällöstä kohta postaus, niin päästään tästä arpomisesta!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


