Kaksi kertaa seitsemän

En ole kovin monta kertaa saanut blogihistoriani aikana tunnustuksia, mutta nyt niitä pätkähti kaksin kappalein, molemmat ihanalta Katrilta.

Toinen tunnustuksista on Stylish Blogger Award ja toinen The Versatile Blogger. Molemmat haastavat kertomaan seitsemän paljastusta itsestään. Näin itsekeskeiselle tyypille kuin minä ei paljastusten pohtiminen tuottanut tuskaa, joten seitsemän juttua Vimpsistä, olkaa hyvät.

1| Minulla on siniharmaat silmät. Kun puen sinisen yläosan ylleni, silmäni näyttävät sinisemmiltä kuin ne ovatkaan.

2| Järjestän vaatteeni ja kenkäni väreittäin.

3| En ole koskaan vaihtanut kotona kotiasuihin, en edes lapsena. En tajua, miksi minun pitäisi. Toisaalta, kissan omistajana asiaa sietäisi ehkä harkita.

4| Uskon, että kenkäfriikkeyteni historia juontaa lapsuuteeni, jolloin halusin palavasti mustat lakerikengät mutta joita en koskaan saanut. Täytän tuota lakerikenkien vajetta edelleen.

5| Olin jo ala-asteikäisenä erittäin kiinnostunut vaatteista ja pukeutumisesta. Tokaluokasta lähtien mietin aina, mitä puen luokkakuviin ylleni, luin käsityölehtiä (en tiennyt, että muotilehtiä on olemassakaan) ja suunnittelin, millaiset vaatteet äitini minulle joulu- ja kevätjuhliin ompeli.

6| Pukeuduin ensimmäisen kerran jakkupukuun 12-vuotiaana, kuudennen luokan joulujuhliin. Se oli äitini ompelema, jonka olin suunnitellut itse. Siitä asti olen pitänyt jakkupuvuista.

7| Haluaisin löytää joskus kirpputorilta omassa koossani tummansiniset Strollers-merkkiset talvilenkkarit, jollaiset minulla oli ekaluokalla. Niissä oli nyörit ja sisäsyrjässä vetoketju, enkä ole nähnyt vastaavanlaisia sen koommin.

Ja vielä ne toiset seitsemän.

1| Olen äärimmäisen huonomuistinen, mitä tulee lukemaani tai puhumaani ja etenkin numeroihin. Sen sijaan muistan, mitä olen nähnyt.

2| Tajusin edellisen noin puoli vuotta sitten. Kesti siis 33 vuotta ymmärtää tämä puoli itsestäni.

3| En voi sietää kahvia. Olen yrittänyt juoda kahvia kaksi kertaa elämäni aikana, huonoin lopputuloksin. En saa kurkustani alas mitään, missä on kahvia, en edes jäätelöä tai suklaata.

4| Olen aina tarvinnut paljon unta. Tosin ikääntyminen on vaikuttanut unentarpeeseeni: jos mahdollista, nukun nykyisin kymmenen tunnin yöunet, kun ne pari vuotta sitten olivat 11- tai 12-tuntiset.

5| Olen varma, että viihtyisin Ranskassa, vaikka en ole käynyt siellä koskaan enkä puhu ranskaa sanaakaan muutamia fraaseja lukuun ottamatta.

6| Pähkäilin kuukausitolkulla tyyliblogin pykäämistä pystyyn, ja sitten kun sen aloitin, en kertonut siitä kuukausiin kenellekään yhtä henkilöä lukuun ottamatta enkä linkittänyt kommenttejani blogiini, vaikka jatkoin edelleen aktiivista kommentointia lempiblogeissani. En uskaltanut.

7| Olen luonteeltani hyvin mustavalkoinen. Elämässäni ei ole harmaata, paitsi vaatehuoneessani.

Kiitos tunnustuksista, Katri! Jaan molemmat tunnustukset eteenpäin Muoti mielessä -blogin Malialle ja Tunnetilan Ninalle. Kertokaahan jotain itsestänne!

4 vastausta to “Kaksi kertaa seitsemän”

  1. Katri Says:

    Hih, tuo lakerikenkäanalyysi oli loistava! Mutta vielä mielenkiintoisempi oli tuo liki sensaatiotason tunnustus kahvikammostasi. Itse suorastaan rakastan kaikkea, missä on kahvia.

    • Vimps Says:

      Katri, ei ole muuten tullut vielä täydellisiä lakerikenkiä vastaan sitten vuoden 1982… ja tiedän olevani aika friikki, kun en saa alas kahvia missään muodossa. Mutta minkäs tiedät, kahvi maistuu mun mielestä pahalta – tosin tuoksuu hyvältä.

  2. Nina Says:

    Oi, upeita paljastuksia! Esim. tuo jakkupuku ala-asteiässä on jotain ihan mieletöntä!! :)

    Ja kiitos tunnustuksista (vaikka olen ihan super huono keksimään noita). Mutta yritetään! Ja vielä, onko meillä huomenna treffit?? :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


