Talvi sortseissa

Enpä osaa oikein sanoiksi pukea, miten iloinen olin tänään, kun sain vetää jalkaan sortsit, eikä palellut lainkaan. Mahtavaa! Tuli heti oikein keväinen fiilis.

Olin kypsytellyt pari päivää ajatusta sortseista ja paksuista sukkahousuista tai leggareista ja saappaista, ja kun elohopea painui nollaan, ajattelin kokeilla. Hämmentävä havainto oli, että merinovillaisilla leggingseillä tarkenee erinomaisesti. En voi muuten olla ylistämättä näitä Wolfordin villaleggareita. Olen nyt käyttänyt näitä runsaan vuoden, ja ne ovat edelleen kuin uudet, ei nyppyjä, ei nuhjaantumista. Eivätkä kutita!

neule | Aventura
sortsit | Cheap Monday
leggingsit | Wolford
sukat | Gina Tricot
kengät | NVA

Joko te olette avanneet sortsikauden?

2 vastausta to “Talvi sortseissa”

  1. Nina Says:

    Ei ole vielä shortseja tullut käytettyä mutta minihameessa olen huidellut jo viikon. Joka päivä, ja vielä samassa hameessa! Vain yläosa vaihtuu. :)

    • Vimps Says:

      Nina, minihametta olen pohtinut minäkin! Ihanaa, kun taas pärjää lyhyillä helmoilla ja lahkeilla. Häviäispä noi lumetkin vielä pois!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


