Villahousujen pikkusisar

Joskus alkusyksystä näin jossain muotiaviisissa kuvan Michael Korsin harmaista sileäpintaisista kasmirsortseista, sellaisista hot pants -tyyppisistä pienistä ja niukoista. Kuola alkoi välittömästi virrata leukaperieni sylkyrauhasista. Mulle kans!

Näin vielä jotkut toisetkin vastaavat jossain toisessa julkaisussa tai nettisivuilla, ja nieleskelyni oli entistä ankarampaa.

Ja sitten poikkesin muutama tovi sitten pitkästä aikaa Helsinki 10:ssä, ja kuinka ollakaan, siellähän ne lymysivät, Topshopin vaaleanharmaan neulossortsit. Minun!

Sovitin sortseja, ja voi mitä lapsellista riemua koinkaan: sortsit olivat juuri sellaiset kuin olin kaivannutkin, aivan täydelliset! Venkoilin onnessani sovituskopissa ja sen ulkopuolella, ja aiheutin siinä sivussa todennäköisesti yhdelle nuorehkolle isälle elämänkestoisia traumoja. Aikuiseksi luokiteltava nainen ja tuollaiset… tuollaiset jutut jalassaan. Onneksi ei ollut kyseessä oma puoliso, ja vaikka olisi ollutkin, mitä sitten! Nämä sortsit ovat täyttä rakkautta ja sopivat minulle erinomaisesti. Vaikka erinäiset henkilöt eivät niiden hienoutta näekään.

molemmat neuletakit | Filippa K
pitkähihainen | Selected Femme
sortsit | Topshop
sukkahousut | Sidoste
kengät | Zara

Jälleen kerran yksi pari sortseja vaatehuoneeseeni. Mitä mieltä olette näistä neuleversioista?

9 vastausta to “Villahousujen pikkusisar”

  1. elsa Says:

    Mun on pakko sanoa:en aina ihan ymmärrä sun mieltymyksiä :D Eiks noitten pitäs olla jossain hameen alla piilossa ;)

    • Vimps Says:

      elsa, kyllä nää voi viskata hamosen alle myös lämmittämään persausta, mutta mä tykkään näistä näinkin! Ite asiassa mun äidillä oli sellaiset lyhyet villahousut (nykyään niitä kutsuttaisiin lahkeenpituutensa puolesta pyöräilysortseiksi, joten ne vois varmaan olla pyöräilyvillahousut), joita se nuornanaisna piti just hameen alla. Olen sittemmin perinyt ne, ja pätevät ovat. Jostain kumman syystä en ole koskaan ajatellut pitäväni niitä ihan päällysvaatteina. Miksiköhän?

      Mut hei, mä tiedän ettei kaikki näistä mun vinkeilyistä perusta – paitsi että sehän ei haittaa!

  2. elsa Says:

    No mä oonki ihan kalkkis ja nyt kun oon plarannut sun blogia, oon jo muutamaan kertaan huutanu ” tuu äkkiä kattoon mitä sillä nyt on päällä” tossa soffalla…ehdottomat lempparit ovat ne pappatrikookalsarihaaremit ja nyt noi sun villavaipat :P (hyvä huudella kun ei oo pariin päivään laittanut rintsikoita päälle ja kulkee ”Tolstoi on pelastanut minut” t-paidassa, missä on reikä ja ilman alushousuja.)

    Mutta sä voit aivopestä mut, mussa on tosi paljon heittäytyjää ja yllytyshullua ja en ois vielä muutama vuosi sitten kuvitellut kulkevani pilleissä tai lörttömuumineuleessakaan, joten maaperä on suotuisan rehevää kaikenlaiselle. Mutta niitten kalsareitte estetiikasta meidän pitää vakavasti puhua.

    • Vimps Says:

      elsa, heheheeehh, kiva kuulla, että musta on joskus hupiakin! Tolstoi on pelastanut minut -teeppari kuulostaa kyllä niin hulppeelta, että mullekin sellainen!

      Aivopesussa en ehkä ole kovin hyvä, mutta kannustan ja vaikutteita jakelen enemmän kuin mielellän! Heittäytyminen on muutes erinomainen luonteenpiirre, jos multa kysytään.

  3. pakollinen Says:

    Vaippa oli minunkin ensimmäinen ajatukseni. Toisella silmäyksellä ajattelin notta eihän tuo nyt niin paha ole. Kolmannella vilkaisulla, että oikeastana ihan kivat.
    Mutta ethän julkisilla paikoilla noissa kulje?

    • Vimps Says:

      pakollinen, juurikin noinhan siinä käy; silmä tottuu yllättävän helposti! Mä olen jo aivan menettänyt sydämeni näille sortseille.

      Ja kyllä, liikuskelen näissä todellakin ihmisten ilmoilla. Miksipä en?

  4. Ulrika Says:

    Minä tykkään, jotenkin tosi suloiset. Minusta voi hyvin käyttää myös julkisilla paikoilla, ainakin juuri noin, että neuletakki peittää takapuolen :)

    • Vimps Says:

      Kiitos Ulrika, olen niin samaa mieltä! Ja oikeassa olet; neuletakin kanssa näissä sortseissa voi aivan hyvin hiihdellä kotinurkkien ulkopuolella.

  5. Kotikissan viikonloppuasu « Says:

    […] kotiasu on toisinto vuoden takaisesta neulesortsiasusta. Samoissa sävyissä liikutaan tälläkin kertaa, nyt pitkähihaisen virkaa vain toimittaa […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


