Uusi tukka

Saanko esitellä: uusi tukkani.

uusi_tukka1

uusi_tukka2

uusi_tukka3

uusi_tukka4

uusi_tukka5

uusi_tukka6

Olen haltioissani. Kiitos, H!

6 vastausta to “Uusi tukka”

  1. inke Says:

    Hö, mä kokeilin jo kerran kommentoida mut sitten pätkäs vissiin netti… Silläkin uhalla, että saat kommentin tuplana, kerron taas että:

    – tosi hieno tukka
    – itsekin kaipaan vaihtelua, viimeksi en uskaltanut repäistä
    – jos tuo villatakki on Filipalta, niin mulla taitaa olla samis.
    – ja siinä villatakissa ärsyttää jotenkin ”venähtänyt” nappirivistö.

  2. inke Says:

    – siis siinä mun villatakissa, ei sun.

  3. vimps Says:

    Inke, hih, kiitos! Olen edelleen vallan ihastunut uuteen tukkaani. Kannustan kokeilemaan hiuksissa välillä jotain uutta, vaikka uutta otsista tai lyhyempää linjaa – tukka kun on uusiutuva luonnonvara, sitä tulee aina lisää! Itse meinasin pistää vielä räväkämmäksi, mutta tällä kertaa parturini hyssytteli, että jos sitten ensi kerralla. Ensi kerran sitten! Niin sovittiin!

    Joo villatakki on Filippan, viime talvena puoleen hintaan Stockalta löytynyt. Se on aivan täydellisenihananmahtava! Mielettömän lämmin ja malliltaan oversize. Mun takissa on toistaiseksi nappirivistö pysynyt kuosissa, vaikka käyttöä takilla on ollut paljon. Nyppyyntymistäkään ei ole ollut havaittavissa, ainakaan vielä. Toivon mukaan ei tulekaan!

  4. Tukkastilisointia « Says:

    […] on liki sama kuin edellisellä kerralla (sivut ovat nyt hieman pidemmät), vaikka olin hieman pohdiskellut räväkämpää muutosta. […]

  5. Otsatukan paluu « Says:

    […] aloitin blogin pidon kohta kaksi vuotta sitten, tukkani oli särmästi leikattu, melko lyhyt polkka, väri paljon nykyistä tummemman ruskea. Ja minulla oli […]

  6. Matkalla hopeaketuksi | Says:

    […] tukkani vuosien varrella yhä uudelleen ja uudelleen varsin tummaksi. Aloittaessani tämän blogin hiussävyni olikin tummimmillaan. Värjäystahti oli kuitenkin pakko pitää melko ripeänä, maksimissaan kuudessa viikossa, sillä […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


